۱۳۹۱ دی ۱۷, یکشنبه

توزيع سيب زمينی در سال 88 پيشنهاد من بود

استاندار کهگيلويه و بواحمد تاکيد کرد که توزيع سيب زميني در آستانه انتخابات 88 رياست جمهوري به پيشنهاد وي صورت گرفته است.
به گزارش ايلنا “ سيد حسين صابري” در نشست ماهيانه خود با رسانه‌هاي کهگيلويه و بويراحمد در سالن استانداري استان گفت: مقدار زيادي سيب زميني در زمان استانداري من در لرستان مانده بود. من گفتم بدهيد به بهزيستي و كميته امداد که متاسفانه ده درصد هم مصرف نشد و اگر مي‌پوسيد بحران ايجاد ميكرد. فقط بدشانسي اين بود كه درست در زمان انتخابات اين مشكل به وجود آمد و ربطي به انتخابات نداشت.وي با بيان اينکه توزيع سهام عدالت هيچ ربطي به انتخابات ندارد، اظهارداشت: عده اي در تلاشند که اين اقدام عظيم دولت خدمتگزار را به انتخابات ربط دهند که به هيچ عنوان صحت ندارد.استاندار کهگيلويه و بويراحمد به تشريح چگونگي شکل گيري 9 دي هم پرداخت و بيان داشت:نبايد 9 دي را به انتخابات متصل کرد. البته معتقديم نبايد مردم را هرروز به بهانه‌هاي مختلف به خيابان براي راهپيمايي کشاند و اگر چنين کاري را انجام دهيم مردم را خسته مي‌کنيم.

۱ نظر:

  1. محمد:مطلب جالبی بود ولی در موقع خودش احمدی نژاد استفاده خوبی ازش برد حالا ربط داشت یا نداشت بماند .
    اما دوست عزیز شما که مخالف این حکومت هستی لطف کن تمام نشانه هایی که شما رو به اینها متصل کنه از خودتون دور کنید کلمه سید در کلام عربی همانگونه که میدانید به معنی آقاست یعنی مرد این کلمه توسط اعراب جنایتکاری که در گذشته به نوامیس مردم نیز رحم نکردند در بین مردم رواج داده شد تا بگویند ما از شما برتریم اولا اگر مسلمانید که خدایی که به آن معتقدید میفرماید نزدیکترین شما به من با تقواترینتان است هیچ جا نگفته که پیامبران و و امامان و نوادگانشان برتری بر دیگران دارند امروز با همین کلمه سید کلاههای بزرگی بر سر ملت ما میگذارند دوست عزیز از این کلمه باید متنفر باشید مثالی برایتان میآورم تا بدانید که نواده پیامبر بودن هیچ ارجعیتی ندارد و نیازی به تخلص نیز ، نوح پیامبر زنده بود فرزندش در آبهای خروشان در حال غرق شدن از خداوند طلب بخشش نمود برای فرزندش آیا خداوند اجابت کرد خیر چگونه امامان و پیامبران مرده میتوانند برای ما کاری انجام دهند و چگونه میتوان به دلیل آنکه خون آنها در رگ بعضیهاست آنها را برتر دانست فلذا با اندکی اندیشیدن بدون تعصب به همان نتیجه خواهید رسید که بنده سالها قبل رسیدم با سپاس از حسن توجه شما

    پاسخحذف