۱۳۹۰ بهمن ۲۸, جمعه

عشق وحال سه تروریست ایرانی با روسپیهای تایلندی +عکس


سه مرد تروریست اعزامی از سوی وزارت اطلاعات تا شب قبل از انفجار در بانکوک سری به مراکز عیش و عشرت بانکوک زده و به خوشگذرانی پرداخته بودند.
به گزارش روزنامه بانکوک پست، پلیس با بررسی تصاویر به دست آمده از موبایل یک زن روسپی موفق به شناسایی یکی از زن هایی که با سه تروریست جمهوری اسلامی به سر برده بودنشده و بازجویی از وی را آغاز کرده است.

در این عکس دو زن روسپی تایلند با سه تروریست جمهوری اسلامی در رستوران پاتایا در بانکوک دیده می شوند. مسعود صادق زاده در سمت چپ که زنی با لباس سیاه را در آغوش دارد، پس از انفجار در مالزی هنگامی که تلاش می کرد به ایران بازگردد دستگیر شد. محمد خزائی که در کنار زن دیگر نشسته قبل از پرواز به تهران در فرودگاه بانکوک دستگیر شد و سعید مرادی در سمت راست نیز پس از آنکه تلاش کرد با نارنجک پلیس را هدف قرار دهد، نارنجک منفجر و هر دو پایش را از دست داد.
نفر چهارم که زنی به نام لیلا روحانی بوده است ظاهرا موفق به فرار به ایران شده است. زنی که تحت عنوان نان مورد بازجویی قرار گرفته می گوید که ساعاتی را با محمد خزائی به سر برده است. پلیس در تلاش است تا دریابد آیا افراد دیگری در جریان این طرح تروریستی بوده اند یا خیر.
نان می گوید علاوه بر وی دو زن روسپی دیگر نیز با این سه مرد ایرانی به سر برده بودند که احتمالا عکاس این عکس زن سوم است. پلیس با بررسی موبایل نان دو زن دیگر را نیز شناسایی کرده است. خانم نان می گوید که از هشتم تا سیزدهم فوریه وی و دوستانش با این گروه ایرانی به سر برده و در بارها و کلاب های بانکوک پرسه می زدند. سه مامور ایرانی مشروبات الکلی می نوشیدند و اسنوکر بازی می کردند.
این زن تایلندی که در اتاق محمد خزائی به سر می برد می گوید متوجه چیز غیرعادی نشده است جز آنکه مامور ایرانی وی را از باز کردن کمدی در اتاقش برحذر داشته است.
پلیس می گوید خزائی در ضمن بازداشت بسیار مضطرب بود و نمی توانست غذا بخورد یا بخوابد از همین رو خانم نان را به ملاقات وی بردند، پس از ملاقات با وی، از اضطراب مامور ایرانی کاسته شد و توانست غذا بخورد و بخوابد.
لازم به یادآوری است که در هفته های گذشته نیز دو طرح تروریستی جمهوری اسلامی در هند و گرجستان کشف و خنثی شده بود. ظاهرا هدف هر سه طرح ها دیپلمات های اسرائیلی بوده اند.
منبع : پاتایا پست

۲۶ نظر:

  1. در تصوير سه مظنون انفجارهاي اخير بانكوك رو مي‌بيني كه توي رستوراني در پاتايا با دوتا دختر خانم ترگل ورگل تايلندي مشغول حال هستند. به نوشته روزنامه تايلندي بانكوك پست، خانم‌ها به پليس گفتند كه سه چهار روز با اين آقايون بمب‌گذار مشغول بوده و در اتاق‌شون تو هتل بوده‌اند. نفر وسطي يعني خزاعي پس از بازداشت خيلي ناراحت بوده و لب به غذا نمي‌زده ولي وقتي چشمش به همخوابه نازنينش مي‌افته اشتهاش باز ميشه و سرحال و سردماغ شروع به خوردن مي‌كنه .
    چه خوش اشتها .
    البته اين آقايون از همون قماشي هستن كه تو تهران و شهرهاي ديگه ايران تو روز روشن شكم بچه‌هاي مردم و جووناي اين آب و خاك رو به جرم اين‌كه نميخان يه نكبت مث مموتي رئيس دولتشون باشه، پاره ميكنن و فرياد حيدر حيدر سر مي‌دن. اين‌ها همونايي هستن كه هزار نسبت ناروا كه خودشون لايقش هستن به زنها و دخترهاي مومن و معتقد اين مملكت که باهاشون اختلاف سياسي دارند مي‌دن و با ذكر و صلوات، سر بچه‌هاي مردم رو تو كاسه توالت فرو مي‌كنند.
    خدا از باعث و باني اين ظلم‌ها نگذره!

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. نکبت آشغال خودتی! احمدی نژاد رییس جمهور ماست!

      حذف
    2. ashkal khodeti mozdoor arab redam to jomhori aslamit ba on akhondat

      حذف
  2. این خدای شما اگه دست از سر این مملکت برداره همه چیز درست میشه.باور کن

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. هنوز که پلیس تایلند نگفته که اینا به کجا بند بودن شاید از طرف دوستای شما امریکا و اسراییل اجیر شدن ظاهرا که انطوریه برا قظاوت زوده

      حذف
  3. hala ke chi???????
    mage james bond va secret agents western world ostoorei hal kardan ba roospia nistan?????????????

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. آخه مرتیکه ابله اونا رو با سربازان امام زمان یکی میکنی جقدر خری اگه بخوای امام خامنه ای رو با اوباما مقایسه کنی

      حذف
  4. حالا که چی‌؟

    مگه تروریست‌های غرب مس جیمز باند اسطوره حال کردن با روسپیا نیستن؟؟؟؟؟؟؟؟

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. تو مملكت جيمز باند ادعايي هم در مورد خدا و پيغمبر نمي شه ولي اينا كه آخر ادعا هستند و اين كارا رو مي كنن آدم تعجب مي كنه.

      حذف
  5. خاک بر سر مصلحی احمق لااقل 3 نفر کار بلد میفرستادی عملیات تروریستی درست انجام بدن نه اینکه 3تا حشری اوسکولو فرستادی عملیات تروریستی انجام بدن.

    پاسخحذف
  6. نه عزیزم. اولاً که جیمز باند فیلمه و نه واقعیت نظام مقدس جمهوری اسلامی و مامورین مقدسش. در ثانی اونایی که جیمز باند باهاشون حال میکنه رو از تو روسپی خونه جور نکردن. این مامورین حشری نظام مقدس اسلامی هستند که در راه رضای خدا به صغیر و کبیر رحم نمیکنن.

    پاسخحذف
  7. az key ta hala terrorist ha inghadr relax shodan ke beran mashrobeshono bokhoran, khanum bazi bokonan, ghelyon bekeshan bad taze ax ham begiran?!?! !!!!!!! in ghaziye kolan boo mide!

    پاسخحذف
  8. رستوران پاتا در بانکوک نیست. پایاتا خودش یه شهر دیگه است و اینها در یک رستوران در اون شهر (و نه بانکوک) عکس دارن.
    یک بار دیگه خبر رو بخون...

    پاسخحذف
  9. masala in nist ke ina chi kar kardan shaneghabl az trekmooneshoon, masale injast ke ta hala migoftim chera be Irani ha migan terorist vaghti ke hich teroristi Irani naboode. Hala oonam dege nemitoonim begim. oon yek zare aberoomon ham raft.

    پاسخحذف
  10. نمیدونم چرا نویسنده این مطلب و تمام دوستانی که نظر دادن دست داشتن جمهوری اسلامی رو در این ماجرا به عنوان پیش فرض قبول کردن. در جنایات جمهوری اسلامی کسی تردیدی نداره اما اسراییل هم اصلا دست کمی از جمهوری اسلامی نداره. اصلا بعید نیست که این ماجرا کار موساد باشه. اجیر کردن سه تا ایرانیه ناشی که حتی بلد هم نیستند از نارنجک استفاده کنن خیلی جای سوال داره! اصل اچرا باید این افرادی که برای این ماموریت انتحاب شدن باید ملیت ایرانی داشته باشن؟!

    پاسخحذف
  11. واقعا شما فکر ميکنين جمهوری اسلامی انقدر احمقه که اين سه تا رو بفرسته ؟

    کسی که دو تا پای خودش وقتی داره بمب رو پرت ميکنه قطع بشه ؟

    کسايی که بمب تو خونه ی خودشون منفجر بشه ؟

    يارو مگه خره که ايرانی! بفرسته برای ترور ؟ اونم اين سه تا ؟ که شب قبلش هم بودن عشق و حال

    دو تا مورد هست ، يکی اينکه شما با جمهوری اسلامی موافق نيستی ، يکی ديگه اينکه واقعا ماجرا چی بوده

    هنوز خود پليس تايلند نگفته که ماجرا چی بوده ، بعد شما شدين کاسه داغتر از آش ؟

    فکر ميکنين اگه زودتر اين ماجرا رو به حکومت بچسبونين قهرمانين ؟ نه عزيز من ، به پای مردم ايران نوشته ميشه نه کس ديگه اي

    پاسخحذف
  12. جمهوری اسلامی خره که تو این هچل بیخودی افتاده. احمدی نژاد نگاه کن بقیه داستان می خوانی

    پاسخحذف
  13. این رسوایی را به حکومت سراسر نکبت و حماقت خامنه ای تبریک عرض میکنم . این همون تهدید در برابر تهدیدی بود که خامنه ای ازش دم می زد؟

    پاسخحذف
  14. عجیب نیست . وقتی سربازان گمنام امام زمان در زندان های جمهوری اسلامی به زندانیان تجاوز می کنند ، ماموران تروریست اونا البته که در بلاد کفر باید میخ اسلامو اساسی بکوبند.

    پاسخحذف
  15. چقدر ادم باید احمق باشه که باور کن این کار ایران نوع بمب مثل همون بمبی که احمدی روشن را کشت اینا کار خود اسراییل به دلیل اینکه هیچکدام از عملیاتها موفق نبوده ودوم نوع بمب سوم این تابلو بازی مسخره توی تایلند که نشون بدن ایرانین

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. شما از کجا نوع بمب رو با بمبی که احمدی روشن کشته شد مچ کردی؟جناب کارآگاه؟ اونوقت چون ترورها ناکام بوده کار اسراییله و موساده؟ یعنی موساد احمقه؟؟ ما احمق نیستیم سران رژیم شما احمق هستند که اون گه کاری را در امریکا به وجود اوردند در جریان ترور سفیر عربستان.

      حذف
  16. اتفاقا دقیقا کار ایرانیهاست 1- با اشتباهات زیادی همراه است 2- چون رهبر عزیز گفت مقابله به مثل می کنند 3- می خواهند به دنیا ثابت کنند می توانند در تمام دنیا خرابکاری کنند تا انها را بترسانند

    پاسخحذف
  17. خیلی ایراد میگیرید کجای دنیا میشه بچه حزب الهی های ریشو و پرهیزکار رو فرستاد تا تروریستی عمل کنند تو همون فرودگاه تا برسند میرند زیر نظر پس حتی الامکان سعی میشه از تیپهای موافق حال اون کشور ها بفرستند.
    ثانیا از کجا تایید شده اینها کاموران اطلاعات ایران هستند؟
    اینقدر هم کشور ما را خوار وخفیف نکنید امکان داره اقایون ماموران جایی باشند که ایران را بد نام و در گیر قضیه کنند .
    شما نگاه کنید امریکا ناو اینتر پرایز رو که اسقاطی و از رده خلرج است و چند ساله تو یک بندری منتظر اوراق شدن بوده اورده تو خلیج فارس نگه داشته تا به بهانه ای خودش یا اسراییل اونو منفجر کرده یا از بین ببرند و بهانه ای داشته باشند وتوی چین و روسیه تو شورای امنیت را در خصوص حمله به مرکزو تاسیسات اتمی ایران دور بزنندو به ایران حمله کنند و ممکنه البته یقین نیست فقط ممکنه که این انفجارهای نا موفق هم از ترفندهای موساد و سی ای ا باشه چون هنوز هیچ تایید رسمی وجود نداره که اینها عوامل اخوند ها و جمهوری اسلامی باشند .چون عملکردشون خیلی هم تخصصی نبوده و همه هم بدون نتیجه بوده و باید شک کرد که امگان داره جو سازی باشه
    بهتر نیست حداقل بگیم گور پدر پدر سوخته اخون های جمهوری اسلامی و کمی هم ملی فکر کنیم و از عواقبی که منتظر کشورعزیز مون ایران هست بنرسیم و ما هم همصدا با موساد و سی ای ا نشیم واب به اسیاب اونها نریزیم؟؟؟؟؟؟///قدری هم ایرانی باشیم وملی فکر کنیم گور پدر اخوند واسلامش

    پاسخحذف
  18. یک کم از سلول های خاکستری مغزتان استفاده کنید.این ها قاچقچیان مواد مخدر هستند.تایلند خط ترانزیت مواد به استرلیاودیگر کشورهاست.

    پاسخحذف
  19. کس ننه الله، محمد فاطمه علی حسن حسین سجاد و ... تا مهدی جاکش حرامزاده که توی چاه فاضلاب غایبه و تخم نداره پا توی دنیا بذاره که نکنه ننشو بگان

    پاسخحذف