۱۳۹۰ دی ۲۱, چهارشنبه

تصویری برای اثبات "افزایش نشاط جنسی" با "حجاب اسلامی"



پیرو مطلب "دلیل افزایش نشاط جنسی در ایران" و نوشتار ابراهیم فیاض پور در رجانیوز که در آن حجاب اسلامی را عاملی در جهت افزایش نشاط جنسی مردان و جامعه اسلامی بر می شمرد، بی ارتباط ندیدم که تصویر فوق که موید گفته های ایشان است را در اینجا با خوانندگان به اشتراک بگذارم.

نگاه کنید که این دو مرد با دیدن حرکت بدن این زن در زیر پوشش کاملا پوشیده اسلامی و با صورتی پوشیده (که حتی سنش نیز مشخص نمی شود و ممکن است سن مادر بزرگ ایشان را هم داشته باشد) و با دیدن کف پای وی، چگونه در حال خیال پردازی و تهییج قوه جنسی خود می باشند، به گونه ای که اوج شهوت را می توان از چشم آنان دید و همانند شیری می باشند که در صدد حمله به شکار خود است. 

آیا اگر این زن در اروپا، آمریکا و دیگر کشورهای آزاد به صورت لخت مادرزاد هم به خیابان می آمد، می توانست این چنین باعث افزایش نشاط جنسی و تحریک دیگران گردد !!!؟ ..... پس بیائید قدر اسلام را بیشتر و بشتر بدانیم ، زیرا که همه اصول آن در جهت رفاه و آسایش زیر شکم ماست !!!!

۷ نظر:

  1. kamelan movafegham ... mamnoon az poste jalebetoon. az negahe in adamha halam nbe ham mikhoreh!!!!!

    پاسخحذف
  2. in yeki ro ras goftan. hame montazeran taa nok damaghe zaneh az zir chafor bezaneh biron, koli bahash hal konan lol

    پاسخحذف
  3. با سلام.بله این یکی از کثیفترین کارهای این حکومت هست که توجه به فساد ایجاد کند.همه میدانیم که هر چه در موارد بیشتر ممانعت ایجاد شود انسان حریص تر میشود.تمام اینکارها برای بهم ریختن روان و شخصیت ست.ای کاش مردم ما بیشتر روشن میشدنند و بازیچه دست قرار نمیگرفتند

    پاسخحذف
  4. ببین همچین تحریک شدن که ترک نشین شونه های جلویی رو گرفته داره فشار میده جلو

    پاسخحذف
  5. اخه اون استخون (تَرک نشین) تحریک بشه چیزی ازش میمونه ؟!! lol

    پاسخحذف
  6. doktare ahmadinjade dege bahaleh

    پاسخحذف
  7. من به چشم خودم دیدم بسیجی ها با عکس امام خامنه ای جلق می زدند و آب منی خود را به تصویر صورت آقا می پاشیدند و نشاط جنسی آنها دائم الفزون می بود.

    پاسخحذف