۱۳۹۱ اردیبهشت ۱۴, پنجشنبه

یالثارات: افتضاح دیپلماتیک فقط منحصر به برزیل نبود، آقازاده داریم به کلاس رقص می‌رود


وب‌سایت یالثارات در گزارشی به بررسی «افتضاحات دیپلماتیک» دیپلمات‌های جمهوری اسلامی پرداخته و نوشته است که ماجرای برزیل و حضور کارمند ارشد وزارت خارجه ایران در استخر مختلط، تنها خطای دیپلمات‌های ایرانی نبوده است.
یالثارات که وب‌سایتی افراطی و متعلق به انصار حزب‌الله است در گزارشی با عنوان «درباره افتضاح دیپلماتیک در استخر مختلط» نوشته است که آن اقدام نتیجه‌ی کم‌کاری وزارت خارجه است و در این وزارتخانه اساسا به گفته‌ی این وب‌سایت «فریضه‌ی امر به معروف و نهی از منکر» مدت‌هاست رنگ باخته است.
یالثارات نوشته است: «خبرهایی وجود دارد مبنی بر اینکه نظارت چندانی بر اقدامات و رفتارهای عوامل دیپلماتیک ایران در کشورهای جهان صورت نمی‌گیرد... چندی قبل شنیدیم که آقازاده یکی از دیپلمات‌ها در یکی از کشورها به کلاس رقص می‌رود. فلان سفیر ایرانی در یک کشور به وبلاگ نویسی شهره شده و حتی برای وبلاگنویس‌های آن کشور میهمانی شام هم تدارک می‌بیند..»
به نوشته‌ی این سایت علت دیگر رخ دادن چنین اتفاقاتی شخص وزیر خارجه است و به گفته‌ی نویسنده گزارش یالثارات «وقتی وزیر خارجه ما در مقابل دیکتاتور عربستان تا کمر خم می‌شود، به او اظهار تسلیت برای مرگ ولیعهدش می‌کند؛ نباید هم انتظاری جز این داشت.»
یالثارات در پایان هم خواهان نظارت بیشتر روی رفتار دیپلمات‌های ایرانی در خارج از کشور شده است.
خودنویس :

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر