۱۳۹۱ تیر ۹, جمعه

40 درصد از ظرفیت تولیدی کشور به حالت تعطیلی است


 نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: در حال حاضر حدود 40 درصد از ظرفیت تولیدی کشور به حالت تعطیلی است و از آن استفاده لازم صورت نمی‌گیرد.
به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام احمد سالک پیش از ظهر جمعه در آئین چهارمین جشنواره تولیدکنندگان جوان استان اصفهان با بیان اینکه جوانان تولید کننده ما با افکاری بلند و کمترین امکانات، بازدهی فراوانی را در عرصه تولید و صنعت از خود به منصه ظهور گذاشته‌اند، بیان داشت: استعداد فراوانی در وجود جوانان ایرانی نهفته است.
وی افزود: رمز موفقیت ما استفاده بهینه از فکر جوان ایرانی و هراس نداشتن از مشکلات است و تولید کنندگان جوان باید اتاق فکر نمایندگان و مسئولان شوند.
نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: در حال حاضر 890 شهرک صنعتی در کشور وجود دارد که90 مورد از این شهرک‌های صنعتی در استان اصفهان متمرکز است.
وی با تاکید بر اینکه هم اکنون 30 تا 40 درصد از ظرفیت تولیدی ما به حالت تعطیلی است و از آن استفاده لازم صورت نمی‌گیرد، تصریح کرد: به دلیل موانع فراوان تعداد زیادی از واحدهای صنعتی در این شهرک‌ها با مشکلات فراوان روبرو هستند و به حالت تعطیل یا نیمه تعطیل درآمده‌اند.
سالک تاکید کرد: باید 30 درصد از درآمد اجرای قانون هدفمندی یارانه‌ها باید به تولیدکنندگان اختصاص یابد و نمایندگان برای اجرای این قانون باید با قدرت پیش روند.

خبرگزاری مهر:

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر