۱۳۹۱ خرداد ۲۳, سه‌شنبه

عضو حوزه علیمه : اینترپل اهانت کننده به امام هادی را تحویل ایران دهد!


 عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم خواستار استرداد اهانت کننده به امام هادی  به ایران توسط اینترپل بر اساس قوانین حقوقی بین المللی شد.
به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌ الله  عباس کعبی بعد از ظهر سه‌ شنبه در دیدار برگزارکنندگان اولین طرح ملی تولیدات دیجیتال امام هادی با وی اظهار داشت: اعتقادات مذهبی جزء حقوق معنوی ملتها و پیروان مذاهب است و اعتقاد به ائمه آمیخته در تار و پود مردم است (جای دادن خود به جای مردم!) بنابراین مجامع بین المللی باید برای دفاع از این حقوق، هتاکان به ائمه  را در اختیار جمهوری اسلامی ایران قرار دهند.
وی با بیان اینکه انزوا سرنوشت هتاکان به مقدسات است اضافه کرد: امروز هتاکی کننده به امام هادی  همانند سلمان رشدی در انزوای شدید به سر می برد.
نماینده مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اهمیت مرزبانی و دفاع از حریم دین و کشور تصریح کرد: امروز مفهوم مرزبانی با توجه به شکل گیری فضای مجازی توسعه یافته است و دفاع از هویت اعتقادی و فکری در چنین فضایی لازم است.
 وی با بیان اینکه اهانت کنندگان به ائمه  افراد پست و حقیری هستند تاکید کرد: این افراد به عنوان مجرم و براساس قوانین حقوقی بین المللی باید از طریق اینترپل به جمهوری اسلامی ایران تحویل داده شوند.

قم - خبرگزاری مهر:

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر