۱۳۹۱ خرداد ۳۱, چهارشنبه

طرح برخورد با زنان روسپی اجرایی می‌شود


مدیرکل امور اجتماعی استانداری تهران گفت: طرح برخورد با زنان روسپی در قالب طرح "زنان ویژه" توسط استانداری تهران تهیه شده است که در سال جاری اجرایی می‌شود.
محمدعلی عرفان منش در گفت‌و‌گو با ایلنا درباره آمار تفکیکی از زنان روسپی در استان تهران، اظهار کرد: نگاه و برنامه جدید و ویژه‌ای درمقابله با این پدیده زشت در جامعه داریم که موجب جریحه دار شدن احساسات عمومی شده است.
وی با بیان اینکه مهم‌ترین مشکل ما در بحث آسیب‌های اجتماعی برخورد بدون کار فرهنگی برای بازگرداندن آسیب دیدگان به سطح جامعه برای داشتن زندگی سالم در جامعه است، گفت: ‌ این سیاست در ارتباط با بحث مقابله آسیب‌ها در استان تهران است و به دنبال این هستیم که در عین رعایت کرامت انسانی و توجه به ارزش‌های متقاضی جامعه، برخورد آسیب دیدگان را به سمت و سویی ببریم که آن‌ها در جهت بازگشت به جامعه توانمند شوند.
مدیرکل امور اجتماعی استانداری تهران با تاکید براینکه به دنبال آن هستیم تا زندگی آبرومندانه و سالمی را برای آسیب دیدگان در این بخش فراهم كنيم، تصریح کرد: در این مسیر با آگاه سازی و ارائه آموزش‌هایی لازم به این افراد کمک می‌کنیم تا ناخوآگاه بازیچه دست کسانی قرار نگیرند که هدایت گر این جریان هستند.
عرفان منش با تاکید براینکه پدیده روسپی‌گری مختص شهر تهران نیست، تصریح کرد: این پدیده در سایر شهر‌ها نیز وجود دارد و باید آن را قبول کنیم چراکه عده‌ای برای استحاله فرهنگی و نابودی نسل جوان غرب متعصبانه براین قضیه دامن می‌زند باید با این مورد برخورد واقعی صورت گیرد.

ایلنا : 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر