۱۳۹۱ مرداد ۲, دوشنبه

نظام در شرایط جنگی تمام عیار قرار گرفته است



محمدجواد منتظری٬ رئیس دیوان عدالت اداری می‌گوید تحریم‌های بین‌المللی جمهوری اسلامی را در شرایط «جنگی تمام عیار» قرار داده و برخی مسئولان نیز با «دشمنان» همسو شده‌اند.
به گزارش خبرگزاری ایسنا٬ آقای منتظری این مطلب را روز دوشنبه (دوم امرداد) در جلسه هیات عمومی دیوان عدالت اداری بیان کرده است.
وی گفته که «حرکات برخی مسئولان نشان‌ دهنده همسویی با دشمن است و آنها هماهنگ با تحریم‌های دشمن سعی می‌کنند از لحاظ روانی مسائلی را به وجود بیاورند.»
این مقام قضایی اشاره‌ای به نام و مسئولیت این مقام‌ها در جمهوری اسلامی نکرده است٬ اما به آنها توصیه کرده مرافب رفتار و گفتار خود باشند.
حمیدرضا فولادگر٬ رئیس کمیسیون اصل ۴۴ مجلس نیز در گفتگو با خبرگزاری «آریا» اعلام کرده که «عده‌ای گرانی‌های اخیر را دستاویزی برای سازش با دشمن قرار داده‌اند.»
آقای فولادگر از سوء‌مدیریت‌های دولتی با عنوان یکی از عوامل تشدید گرانی‌ها در ایران نام برده است.
موج گسترده گرانی‌ها در ایران که ناشی از تحریم‌های بین‌المللی و ناکار‌آمدی دولت احمدی‌نژاد است در یک ماه اخیر تشدید شده است.
روحانیون و نظامیان نزدیک به علی خامنه‌ای به صورت مستقیم و غیر مستقیم می‌گویند دولت احمدی‌نژاد با دامن زدن به گرانی‌ها٬ تلاش می‌کند رهبر جمهوری اسلامی را وادار به مذاکره با آمریکا کند.
محسن کوهکن٬ دبیرکل جامعه اسلامی نمایندگان ادوار مجلس نیز در این رابطه گفته که علت گرانی‌ها تنها تحریم‌های بین‌المللی نیست٬ بلکه دولت نیز در تشدید این گرانی‌ها نقش دارد.
آقای کوهکن افزوده است: «نباید همه عوامل تورم را ناشی از تحریم‌ها دانست، گرانی‌ها نتیجه بی‌توجهی دولت است.»

دیگر بان :

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر