۱۳۹۱ شهریور ۱۷, جمعه

وزیر دفاع اسرائیل: اسرائیل در مورد ایران مستقل تصمیم می‌گیرد


وزیر دفاع اسرائیل می‌گوید این کشور و آمریکا بر سر نحوه‌ی مقابله با ایران اختلاف دارند اما او مطمئن است که واشنگتن برای هر اقدامی آمادگی دارد. یک نماینده ارشد کنگره آمریکا نیز وجود اختلاف را تایید می‌کند.
به گزارش دویچه وله ، ایهود باراک، وزیر دفاع اسرائیل می‌گوید کشورش حق دارد مستقل تصمیم بگیرد و عمل کند و آمریکا نیز به این حق احترام می‌گذارد. به گزارش خبرگزاری آلمان این سخنان را روزنامه‌ی اسرائیلی هاآرتص روز جمعه (۱۷ شهریور/ ۷ سپتامبر) از قول باراک نقل کرده است.
ایهود باراک در عین حال بر وجود اختلاف میان تل‌آویو و واشنگتن بر سر نحوه‌ی مقابله با برنامه‌های مناقشه‌برانگیز هسته‌ای جمهوری اسلامی تاکید می‌کند. اسرائیل و کشورهای غربی ایران را متهم می‌کنند در پی دست‌یابی به بمب اتمی است اما تهران این اتهام را بی‌اساس می‌خواند.
فرمانده نيروي دريايي سپاه : اسرائیل توانايي حمله به ايران راندارد
ایسنا  : فرمانده نيروي دريايي سپاه تصريح كرد: رژيم جعلي و نا‌مشروع اشغال گر قدس توانائي حمله به ايران اسلامي را ندارد.
دريادار علي فدوي در پاسخ به ایسنا درباره تهديد اسرائیل براي حمله به ايران اسلامي تاكيد كرد: رژيم جعلي و نا‌مشروع اشغالگر قدس توانائي حمله به ايران اسلامي را ندارد.

فرمانده نيروي دريايي سپاه پاسداران انقلاب اسلامي ايران افزود: اسرائیل در طول تاريخ حضور سراسر شر خود هرگز موجوديتي جدا از آمريكا نداشته و به عنوان موجوديتي جدا شناخته نمي‌شود.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر