۱۳۹۱ آذر ۷, سه‌شنبه

«مشکل جهان نداشتن رهبری چون رهبر انقلاب ایران است»


به گزارش «خبرگزاری دانشجو» از کرمان، سهراب صلاحی ظهر امروز در همایش دانشجویان بسیجی دانشگاه های کرمان که در تالار همایش های دانشگاه آزاد کرمان برگزار شد، با ترسیم وضعیت کنونی جمهوری اسلامی ایران در منطقه و در عرصه بین المللی، بر ضرروت تقویت قدرت بین المللی ایران تأکید کرد.
صلاحی قدرت جمهوری اسلامی ایران و نقش آفرینی کشورمان در غزه و لبنان را متأثر از قدرت ولایت فقیه دانست و با بیان اینکه ما تنها ملتی هستیم که در دنیا حرف جدید برای گفتن داریم، افزود: مشکل امروز جهان نداشتن رهبری همچون رهبر انقلاب در ایران است.
رئیس سازمان بسیج اساتید کشور نقش دانشگاهیان را در به فعلیت رساندن قدرت بین المللی جمهوری اسلامی ایران بسیار مهم دانست و گفت: این نقش آفرینی از آنجا ناشی می شود که نخست ایران باید به مرکزیت علمی جهان تبدیل شود که در این راستا نقش اول با دانشگاهیان است.
نماينده بوشهر: فرمان رهبري را فرمان خدا می‎دانیم
نماينده بوشهر، گناوه و ديلم در مجلس گفت: امروز افتخار ما این است که تابع فرامین ولی امر مسلمین هستیم زیرا فرمان او را فرمان خدا، رسول خدا و ائمه اطهار می دانیم و آنچه این نظام را از توطئه های مختلف دشمنان بیمه کرده است، همین تفکر الهی است.
به گزارش «خليج فارس»؛ عبدالكريم جميري در جمع بسيجيان شهر چغادك افزود : امام حسین  برای احیا دین جدش به مبارزه با ستمگران برخاست و در این راه از تمام هستی اش گذشت، بسیجیان نیز با اطاعت از ولایت امر از دین اسلام دفاع کردند و از جان خود گذشتند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر