۱۳۹۱ آذر ۱, چهارشنبه

مطهری: سوال از احمدی نژاد با حکم حکومتی منتفی است و نیاز به پس گرفتن امضا ندارد

علی مطهری یکی از نمایندگان پیگیری کننده طرح سئوال از احمدی نژاد تاکید کرد: تابع حکم حکومتی هستیم.
 
علی مطهری نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی که طرح سؤال از رئیس دولت را امضا کرده بود با اشاره به تاکید خامنه ای برای متوقف کردن طرح سؤال از رئیس جمهور گفت: رهبری درباره طرح سؤال از احمدی نژاد  حکم حکومتی داشتند و بنده نیز خود را تابع این حکم می‌دانم.
 
وی  در گفت و گو با فارس افزود: طرح سؤال از احمدی نژاد  با حکم حکومتی خود به خود منتفی است و نیازی به اینکه نمایندگان امضای‌شان را پس بگیرند، ندارد.
 
کاظم جلالی رئیس فراکسیون رهروان ولایت نیز در گفتگو با فارس با اشاره به سخنان امروز رهبری در تقدیر از دولت و مجلس در موضوع سؤال از رئیس دولت  و لزوم توقف این طرح اظهار داشت: کلام رهبری برای ما حجت است و آنچه را که ایشان تدبیر بفرمایند ما وظیفه خود می‌دانیم که بر همان اساس حرکت خود را تنظیم کنیم.
 
وی با تشکر از عنایتی که خامنه ای  نسبت به مجلس و سؤال کنندگان داشتند افزود: در فضایی که رهبری ترسیم کردند به جاست که نمایندگان و سؤال کننده هم با امضای نامه‌ای به محضر ایشان اعلام کنند که در راستای تحقق منویات رهبری سؤال خود را پس می‌گیرند.
 
جلالی تصریح کرد: ما در فراکسیون اصولگرایان رهبروان ولایت هم بارها اعلام کرده‌ایم که اطاعت از رهبری خط مشی ماست و بی تردید این فراکسیون در جهت تحقق منویات ایشان همچنان تلاش خواهد کرد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر