۱۳۹۱ آذر ۳۰, پنجشنبه

انتشار عکسی مشکوک از خمینی در فیس‌بوک خامنه‌ای

image
در حالی که فیس‌بوک در ایران فیلتر است، صفحه علی خامنه‌ای، رهبر جمهوری اسلامی در این سایت ایجاد شد. در این صفحه عکسی از خامنه‌ای کنار روح‌الله خمینی منتشر شده که از سوی برخی از کاربران جعلی و مشکوک توصیف شده است.

صفحه علی خامنه‌ای، رهبر جمهوری اسلامی ایران در شبکه اینترنتی فیس‌بوک ایجاد شد.
رادیو فردا با انعکاس این خبر نوشته که دفتر خامنه‌ای وبسایت خود را نیز دارد و در شبکه‌ اینترنتی توئیتر نیز فعال است.
این در حالی است که فیس بوک و توئیتر در ایران از سوی دولت فیلتر شده است.
اما در صفحه تازه‌ایجاد شده خامنه‌ای، عکسی از خمینی منتشر و بالای آن نوشته شده که «قم. اولین روزهای شروع انقلاب اسلامی ایران، ۱۷سال پیش از پیروزی انقلاب: آیت‌الله خامنه‌ای در کنار امام خمینی»
اما برخی از اعضای فیس بوک، زیر این عکس کامنت گذاشته و آن را جعلی دانسته‌اند.
مثلا یکی نوشته: «به نظر میاد روی عکس کار شده چطور اشخاص طرفین آقای خمینی صورتشان تیره و صورت آقای خامنه ای در عقب عکس روشن افتاده؟»
همچنین تعداد زیادی از کاربران فیس‌بوک به عضویت خامنه‌ای در این شبکه اعتراض کرده‌اند.
یکی از آنها نوشته است: « ورود جانیان به فیس بوک ممنوع است.»
یا دیگری اظهار داشته که: «اگر آقای خامنه ای رسما عضو فیسبوک شده اند، آخر چرا ای شبکه اجتماعی رو رفع فیلتر نمی کنن؟ اینطوری طرفدار های خودشون هم راحت تر مطالب ایشون رو دنبال می کنن... »
همچنین برخی اصالت این صفحه را زیر سوال برده و نوشته‌اند: «امكان نداره رهبر انقلاب عضو فيس بوك شده باشه.اين صفحه كار مخالفان ايشونه.وخيلي كوته فكر بايد باشند عده اي كه فكر كنند اين صفحه مربوط به ايشونه.»
بااین حال هستند کسانی که از رهبر جمهوری اسلامی طرفداری کرده‌اند: «آقا تو رهبر همه آزادگان جهانی به مولا دشمنات میخوان با بی ادبی با تو بجنگن نمیدونن که تو روز به روز در بین ملتها عزیزتر و بزرگتر میشی تو برای ما حکم کوروش کبیری».

دفتر رهبری جمهوری اسلامی، هنوز موضعی رسمی در قبال این 
صفحه  و ایجاد آن اعلام نکرده است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر