۱۳۹۱ آذر ۲۳, پنجشنبه

حضور ماموران امنیتی بر سر مزار ستار بهشتی


گزارش خبرنگار ما از تهران: در حالیکه مراسم چهلمین روز درگذشت ستار بهشتی قرار است از ساعت 15 امروز پنجشنبه بر سر مزار او در قطعه ۷، ردیف۳، شماره ۱۱ امام زاده محمد تقی رباط کریم برگزار شود از ساعاتی پیش نیروی انتظامی و ماموران لباس شخصی در اطراف مزار وی مستقر شده‌اند و رفت و آمد افراد را زیر نظر دارند.
حضور این ماموران در محل باعث شده دیگر شهروندانی که برای فاتحه خوانی بر سر مزار درگذشتگانشان حاضر شدند با مشکل روبرو شوند. در حال حاضر دو خودروی انتظامی نیز در کوچه منتهی به منزل ستار مستقر شده‌اند و رفت و آمد را کنترل می کنند.
ماموران امنیتی رباط کریم طی روزهای گذشته کلیه اعلامیه‌های مربوط به ستار بهشتی را که خانواده او برای اطلاع رسانی درباره زمان و مکان برگزاری مراسم چهلمین روز درگذشت او در کوچه و خیابان های محل نصب کرده بودند را جمع آوری کرده و به مغازه داران اجازه نمی دادند حتی اعلامیه او را پشت شیشه های خود نصب کنند.
از سوی دیگر خانواده ستاریهشتی می گوید به صورت مداوم مکالمات تلفنی آنها کنترل می شود و ماموران امنیتی ورود و خرج اهالی منزل را محدود کرده و اجازه نمی دهند اقوام ستار برای سر زدن به خانواده او وارد منزل شوند. ماموران همچنین با مراجعه پی در پی به منزل خانواده ستار بهشتی، از آنها خواستند هیچ گونه پلاکاردی در مقابل منزل نصب نکنند. 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر