۱۳۹۱ بهمن ۲۰, جمعه

جانشین فرمانده کل سپاه : قبل از انقلاب مردم ما از گرسنگی می‌مردند و حتی نان جو برای خوردن نبود

به گزارش خبرنگار اعزامی فارس از بیرجند به محل برگزاری «رزمایش فجر انقلاب اسلامی»، سردار حسین سلامی دقایقی پیش در این رزمایش اظهار کرد: پیمودن افق‌های پیشرفت با وجود تحریم‌ها، پیروزی بر دشمن در تهاجمات فرهنگی، دفاع از حیثیت و موجودیت انقلاب، شکست‌های سنگین در جنگ‌های 33، 22 و 8 روزه و پیروزی بر فتنه‌های داخلی، دسترسی به قله‌های بلند علمی، اقتصادی و فرهنگی بخشی از توفیقات بعد از پیروزی انقلاب اسلامی است.
  
جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به استقلال جمهوری اسلامی ایران در زمینه‌های دفاعی تاکید کرد: کشور ما در تولیدات دفاعی خودکفا شده و به زودی می‌توانیم تولیدات نظامی خود را صادر کنیم.
 
سلامی به خطوط نبرد علمی کشور اشاره کرد و گفت: ما آنچه در انحصار کشورهای دیگر بوده را کشف و تولید کرده‌ایم.
 
وی اضافه کرد: با پیروزی انقلاب اسلامی مردم از تاریکی به وادی نور وارد شدند که این خود وعده الهی است.
 
وی تأکید کرد: اگر تاریخ را ورق بزنیم می‌بینیم که در اوراق آن فقر، محرومیت، بردگی مدرن، مبارزه با دین، شکنجه علمای اسلام، خفه کردن نظام آزادی‌خواهان، وابستگی به آمریکا و انگلیس در آن مشاهده می‌شود.
 
سلامی اشغال سرزمین ایران در جنگ جهانی دوم، کشف حجاب، قطحی و فقر را بخشی از اوراق تاریخ قبل از پیروزی انقلاب خواند.
 
جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: وضعیت کشور ما قبل از پیروزی انقلاب به گونه‌ای بود که مردم ما از گرسنگی می‌مردند و ما حتی بخش اعظمی از گندم خود را از انگلیس وارد می‌کردیم و در بسیاری از نقاط کشور حتی نان جو برای خوردن نبود.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر