۱۳۹۲ فروردین ۱۱, یکشنبه

نقدی با اشاره به سخنان خامنه ای؛ حماسه سیاسی امسال سقوط امپراطوری آمریکا است


خبرگزاری مهر: سرتيپ بسيجي محمدرضا نقدي پیش از ظهر شنبه در کنگره بین المللی ره آورد سرزمین نور در شلمچه عنوان کرد: سرزمین های نور مقدس است زیرا بهترین جوانان این کشور برای دفاع از خاک ایران جان خود را در کف دست قرار دادند و در مقابل دشمن ایستادگی کردند.
سردار نقدی، رئیس جمهور فعلی آمریکا را منافق ترین رئیس جمهور تاریخ این کشور دانست و گفت: اوباما از طرفی برای ایران برای حل مسئله هسته ای کشورمان نامه می نویسند ولی وقتی ترکیه و برزیل چند سال قبل در توافقی برای حل مسئله هسته ای ایران، پیش قدم شدند و قراردادی منعقد شد رئیس جمهور آمریکا بسیار منافقانه عمل کرد و بر خلاف وعده هایش رفتار کرد.
وی اوباما را رئیس جمهوری عنوان کرد که جز خیانت در حق ملت ایران کاری نکرد و گفت: وی در پیام نوروزی خود سلامش را با صورت فارسی و با «درود» آغاز می کند ولی در عمل به صورت عبری و با زبان اسرائیل رفتار می کند.
سردار نقدی با تاکید بر اینکه اگر ما میلیاردها تومان خرج می کردیم قادر نبودیم ماهیت اصلی و سیاسی جایزه اسکار را برای مردم دنیا نشان دهیم، عنوان کرد: کاری که میشل اوباما کرد و اسم فیلم برنده جایزه اسکار را از کاخ سفید قرائت کرد به خوبی ماهیت سیاسی بودن این جایزه را برای مردم دنیا نشان داد و به عبارتی کاخ سفید با این کار خود به صورت ناخواسته به ما خدمت کرد.
وی با اشاره به نامگذاری امسال به سال حماسه سیاسی و اقتصادی از سوی خامنه ای اظهار کرد: بی شک بزرگترین حماسه سیاسی امسال سقوط امپراطوری آمریکا و نشان دادن چهره ظالم این کشور به همه دنیا خواهد بود.
در کنگره سرزمین نور که دهمین سال برگزاری آن را تجربه می کنیم، قرار است یک حرکت نمادین صورت گرفت و آن اهدای جایزه «باروت خیس» به همسر اوباما به دلیل پرده برداری از سیاسی بودن سینمای هالیوود و جایزه اسکاری که فیلم سیاسی «آرگو» است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر