۱۳۹۲ فروردین ۱۶, جمعه

در تیراندازی به تجمع مردم در دره گلی بویراحمد سه نفر زخمی شدند


به گزارش بویرنیوز Boyernews، از منطقه ” دره گلی”  روز ۱۴ فروردین مردم روستاهای اقماری نقاره خانه در اقدامی اعتراضی در منطقه دره گلی و تاسیسات کارخانه سنگ شکن اجتماع کرده بودند.
این اجتماع مسالمت آمیز که با حضور ۳۰۰ الی ۴۰۰ نفر از مردم بود با حضور فرماندار بویراحمد و مهندس امیدی پور معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد، اما متاسفانه بنا به گزارشات رسیده از این منطقه، افرادی ناشناس که قبلا در کوهها کمین کرده بودند به سمت مردم شلیک کرده و ۳ تن را زخمی کردند، با تلاش مردم و ماموران یک قبضه اسحله گرم از یکی از این افراد گرفته شد.
واکنش استاندار کهگیلویه و بویراحمد
استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به سفر به منطقه نقاره خانه و “دره گلی” گفت : این تحرکات ریشه در بستن کارخانجات شن و ماسه دارد.
سید حسین صابری در گفتگو با خبرنگار بویر نیوز، به اقدامات انجام شده گریزی زد و افزود: این موضوع در دست بررسی و ریشه یابی است و تا رسیدن به نتیجه قطعی اظهار نظری قطعی نمی کنم.
صابری افزود : در ادامه  پاکسازی حاشیه رود بشار شوند پیگیری جهت تولید واحده های شن و ماسه و تامین نیازمندیهای مردم و ایجاد رقابت و شکستن انحصار و کنترل قیمت مستقیما بوسیله استانداری ادامه دارد، علیرغم دست های پشت پرده و کارشکنی های احتمالی اراده جدی بر این است که هم مشکل محیط زیست و هم مشکل تولید شن و ماسه حل شود و کسانی که از روی عمد یا از روی غفلت مزاحمت هایی ایجاد می کنند منافع عامه مردم را بر منافع شخصی و قبیله ای خود ترجیح بدهند.
صابری در پایان گفت :از همکاری واحدهای تولیدی حاشیه رود بشار که که از انتقال استقبال کردند تشکر و قدردانی می کنم.

۱ نظر:

  1. آسیابان: هر چه داریم از پادشاه است
    زن: چه میگویی مرد ماکه چیزی نداریم!
    آسیابان: آن هم از پادشاه است

    پاسخحذف