۱۳۹۲ خرداد ۳۱, جمعه

جشن فوتبال؛ حمله وحشیانه ماموران به مردم بی دفاع

سبزوار نيوز / عوامل يگان امداد نيروي انتظامي شهرستان سبزوار در اقدامي ناشايست با حمله به مردمي كه در حال شادي براي پيروزي ملي فوتبال كشورمان جشن گرفته بودند تعدادي از آنان را مورد ضرب و شتم قرار دادند.
به گزارش خبرنگار ما كه شاهدعيني اين ماجرا بود متاسفانه مردمي كه با موتورسيكلت و به صورت آرام در حال شادي و جشن بودند در خيابان رازي و سه راه امداد اين شهر با حمله عوامل انتظامي شهرستانم سبزوار روبه روشدند.
اين درحالي است كه در تمام نقاط كشور پليس به عنوان حافظ امنيت از اين جشن ها عمل ميكند و جلو كساني را ميگيرد كه قصد برهم زدن آرامش دارند ولي در شهرستان سبزوار با استقرار اين نيروها ضمن ايجاد رعب و وحشت مردم به همه افراد را مورد حمله قرار ميدهد .
اينكه تيم كشوري بتواند به افتخار رفتن جام جهاني دست يابد آرزوي هرملتي است و اين افتخار نصيب تيم ملي كشورمان شد و اين پيروزي نوعي آعتبار براي ورزش ملي ميهني كشورمان است كه مردم در پاسداشت اين پيروزي اقدام به جشن و شادماني كردند كه متاسفانه با حمله عوامل يگان امداد نيروي انتظامي شهرستان سبزوار روبه روشدند.
ماموريني كه بايد الگوي اخلاق باشند پاسخ هر سوالي را باتوم و كتك ميدهند!!!؟؟؟
خبرنگار ما نيز از اين كتك ها بي نصيب نماند و وقتي از مامورين در ارتباط با كارشان سوال كرد با توهين و خوردن باتوم پاسخ شنيد و حتي تهديد به بازداشت نيز شد.
مصطفي .ج در گفتگو با خبرنگار ما گفت : اين بسيار زشت است كه ما براي شادماني تيم ملي كشورمان و براي ايران شادي ميكنيم و اين نيروها با ما مانند اغتشاش گر برخورد مينمايند.
وي ادامه داد: مقام معظم رهبري شادي تيم ملي كشورمان را تبريك گفتند و حال مه ما شادي ميكنيم ما را ميزنند و به ما فحش ميدهند.

احمد.س نیز گفت : من ميتوانم اسم چند مامورشان را ببرم كه در روز جشن پيروزي تيم ملي چه الفاظ زشت و چه كتك هايي ميزدند مگر اينان مرد قانون نيستند پس چرا قانون براي خودشان اجرا نميشود و ياد نميگيرند كه مودب صحبت كنند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر