۱۳۹۲ خرداد ۲۸, سه‌شنبه

توافق احمدی‌نژاد و روحانی بعد از يک ساعت گفتگو

مهر ـ بعد از يک ساعت گفتگوی رودرروی محمود احمدی نژاد و حسن روحانی پشت درهای بسته در مرکز تحقيقات استراتژيک مجمع تشخيص مصلحت نظام، بين ۲ رئيس جمهور فعلی و منتخب توافق شد تا نماينده ای در راستای پيگيری امور انتقال دولت دهم به دولت يازدهم استقرار يابد.
به گزارش خبرنگار مهر، ديدار احمدی‌نژاد و روحانی که از حدود ساعت ۱۲ آغاز شد بيش از يک ساعت به طول انجاميد و مسائل مختلف و جاری کشور در آن مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

از طرفی در اين ديدار مقرر شد که از سوی آقايان احمدی نژاد و روحانی نماينده‌ای برای تبادل اطلاعات و ارتباط مداوم جهت برنامه‌ريزی بهتر در جهت پيشبرد امور در دوره انتقالی معرفی شود.

پيشتر روحانی در نشست خبری با رسانه های گروهی داخلی و خارجی درباره برخی موضوعات اقتصادی و تامين معيشت مردم بويژه برای ماه مبارک رمضان، آمادگی خود و تيم کاری اش را برای برگزاری جلسه مشترک با دولت و تصميم گيری در اين خصوص عنوان کرده بود، لذا يکی از محورهای امروز جلسه ۲ رئيس جمهور مستقر در دولت و منتخب مردم می تواند تصميم گيری درباره تشکيل کارگروه های مشترک برای رفع مشکلات مردم باشد.

احمدی‌نژاد در اين ديدار با تبريک به حسن روحانی برای پيروزی‌اش در يازدهمين دوره انتخابات رياست‌جمهوری برای وی آرزوی موفقيت کرد. در اين ديدار غلامحسين الهام سخنگوی دولت و سيد حسن موسوی رييس‌دفتر رييس‌جمهور، احمدی نژاد را همراهی می‌کردند.

۱۲ مردادماه دوره فعاليت دولت دهم به اتمام خواهد رسيد و احمدی‌نژاد پاستور را به روحانی تحويل خواهد داد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر