۱۳۹۲ مرداد ۳۱, پنجشنبه

اعدام دستکم 9 تن دیگر در شهرهای مختلف ایران

دو نفر در تبریز و هندیجان اعدام شدند / اعدام پنج زندانی در ارومیه / اعدام دو جوان در مشهد
خبرگزاری هرانا – دو زندانی در شهرهای تبریز و هندیجان سحرگاه روز گذشته و امروز اعدام شدند.
بنا به اطلاع گزارشگران هرانا، ارگان خبری مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران، زندانی که در تبریز و در ملاء عام اعدام شد به جرم قتل یک دختر شش ساله در ۲۱ دی ماه سال گذشته بازداشت شده بود.
امروزنیز یک زندانی متهم به قاچاق مواد مخدر در شهرستان هندیجان اعدام شد.
سید محمود هاشمی رئیس دادگستری شهرستان هندیجان گفت: این قاچاقچی مواد مخدر به جرم حمل پنج کیلو و ۵۰ گرم کراک در سال ۸۸ دستگیر شد و حکم وی پس از طی مراحل قانونی و رسیدگی به پرونده در دستگاه قضایی امروز در این شهرستان اجرا شد.

اعدام پنج زندانی در ارومیه و بازداشت دو عضو خانواده اعدام شدگان
خبرگزاری هرانا – سحرگاه امروز پنج زندانی متهم به حمل و نگهداری مواد مخدر در زندان مرکزی ارومیه اعدام شدند، بدنبال آن خانواده این پنج زندانی در مقابل زندان تجمع کرده و شیشه های زندان را شکستند.
بنا به اطلاع گزارشگران هرانا، ارگان خبری مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران، سحرگاه امروز پنج زندانی به نامهای تیمور شتابنده اهل ارومیه، لقمان آلثانی اهل ارومیه، ناصر کنعانی اهل مشهد، کاظم پارسا اهل کرمان،کریم تایوردی اهل شیراز در زندان مرکزی این شهر اعدام شدند.
بدنبال اطلاع خانواده این زندانیان از اجرای حکم ایشان، در مقابل زندان ارومیه تجمع اعتراضی برگذار کرده و شیشه های زندان را شکستند. در پی این ماجرا دو تن از اعضای خانواده اعدامشدگان نیز شب گذشته در مقابل زندان بازداشت شدند.

۲ نفر در زندان مشهد به دار مجازات آويخته شدند

سایت تابناک: ۲ جوان که در جنايت هاي جداگانه اي مرتکب قتل شده بودند، پس از فراهم شدن مقدمات اجراي حکم قصاص، در زندان مرکزي مشهد به دار مجازات آويخته شدند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر