۱۳۹۲ آبان ۱۲, یکشنبه

خامنه ای: به مذاکره خوشبین نیستم/اسرائیل حرامزاده

خامنه ای امروز طی سخنانی شدیدا به کشورهای غربی بویژه آمریکا و اسرائیل حمله کرد گفت: به مذاکرات هسته ای خوش‌بین نیستم و آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند. رهبر جمهوری اسلامی همچنین اسرائیل را یک کشور نامشروع خواند و گفت: اسرائیل حرام‌زاده است.
خامنه ای که بمناسبت سالگرد اشغال سفارت آمریکا در تهران در جمع ایادی رژیم سخنرانی می کرد، گفت: همانطور که در مشهد هم گفتم، به مذاکره خوشبین نیستم، ولی باذن الله از این مذاکرات ضرری هم نمی‌کنیم و این تجربه، ظرفیت فکری ملت ما را بالا خواهد برد، اگر مذاکرات به نتیجه برسد که چه بهتر، ولی اگر نتیجه نگرفتند معنایش این باشد که کشور باید روی پای خودش بایستد.
خامنه ای گفت: 30 سال پیش جوانان ما اسم سفارت آمریکا را لانه جاسوسی گذاشتند؛ امروز سفارت خانه های آمریکا در نزدیکترین کشورها به آمریکا اسمشان «لانه جاسوسی» شده؛ یعنی جوانان انقلاب ما 30 سال جلوتر از دنیا بودند.
خامنه ای گفت: به دشمنی که لبخند می‌زند اعتماد نکنیم، آمریکایی‌ها از آنطرف لبخند می‌زنند و اظهار میل به مذاکره می‌کنند و از این طرف بلافاصله می‌گویند همه گزینه ها روی میز است، خب چه غلطی ممکن است انجام دهند.
خامنه ای گفت: آمریكاییها بیشترین ملاحظه را با اسرائیل دارند و مجبورند ملاحظه آنها را كنند ولی ما این ملاحظه را نداریم و از روز اول هم گفته ایم كه اسرائیل را یك رژیم نامشروع و حرامزاده میدانیم.

خامنه ای گفت: اگر در مذاکرات هسته ای عقب‌نشینی کنیم، غرب ده‌ها موضوع دیگر را مطرح خواهد کرد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر