۱۳۹۲ آبان ۱۸, شنبه

مرتضوی برگه بازجویی را پر کرد اما دوباره آدرس منزلش را نداد

یکی از شاکیان سعید مرتضوی دادستان سابق تهران در پرونده معروف به پرونده پالیزدار، گفت: مرتضوی در جلسه اخیر بازپرسی در شعبه 15 دادسرای کارکنان دولت بالاخره برگه بازجویی را پر کرد اما دوباره آدرس منزل خود را برای ابلاغ اوراق قضایی نداد.

«پیمان حاج محمود عطار» روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی ایرنا، افزود: موضوع این پرونده شکایت از مرتضوی دادستان سابق تهران به اتهام افترا و نشر اکاذیب است.
شاکی پرونده پالیزدار اضافه کرد: برغم آنکه تمام دستگیرشدگان پرونده پالیزدار ازاتهام تشکیل باند ضد امنیتی در دادگاه بدوی و تجدیدنظر تبرئه شدند و چهار سال از این مساله گذشته اما مرتضوی در لایحه ارایه شده به دادگاه کهریزک ما را به عنوان باند گروه پالیزدار معرفی کرد.
حاج محمود عطار درباره ادعای مرتضوی مبنی بر اینکه حفاظت اطلاعات قوه قضاییه در گزارشات خود به باند پالیزدار اشاره کرده است گفت: این ادعای وی کاملا غیرواقع است زیرا پالیزدار تمام فعالیت های خود اعم از مصاحبه علیه افراد یا خارج کردن اسناد سازمان بازرسی یا گرفتن رونوشت از اسناد را به تنهایی انجام داده و من و سایرین دخالتی در آن نداشتیم به همین جهت از همه اتهامات تبرئه شدم.
شاکی دادستان سابق تهران در پرونده پالیزدار افزود: برغم همه اینها، مرتضوی در مصاحبه اخیر خود با رسانه ها به بازداشت غیرقانونی ما و نگهداری در سلول انفرادی اقرار کرده و این شگفت آور است که مرتضوی در مسایل مختلف اقدام عیرقانونی می کند و آنها را برای خود افتخار و خدمت می داند.
حاج محمود عطار گفت: هرچند دادگستری اقدام به رسیدگی به تخلفات مرتضوی کرده اما متاسفانه رسیدگی به این تخلفات با تاخیر انجام و مماشات می شود.
وی با بیان اینکه مرتضوی در رابطه با این پرونده بارها به دادسرای کارکنان دولت احضار شده و هر مرتبه به بهانه ای از حضور در دادسرا امتناع کرده است، گفت: برخلاف اظهارات مرتضوی مبنی بر اینکه برای نخستین بار به صورت کتبی و رسمی احضار شده است؛ دادسرا پیش از این دو مرتبه به صورت کتبی وی را احضار کرد بود.
شاکی مرتضوی در پرونده پالیزدار درباره آخرین وضعیت این پرونده، گفت: در آخرین جلسه بازپرسی قرار شد لایحه های دفاعیه خود را به دادسرا ارایه کنیم و منتظر تصمیم بازپرس پرونده باشیم.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر