۱۳۹۲ دی ۳۰, دوشنبه

یک ایرانی دیگر در سوریه کشته شد , پیشنهاد افزایش نرخ بنزین به 1800 تومان

به گزارش سایت مشرق (نزدیک به سپاه)  یک نفر دیگر به نام «حسین نصرتی» که به نوشته این سایت از مقبره حضرت زینب در سوریه دفاع میکرد،  کشته شد.
تاکنون بیش از 10 بسیجی و سپاهی در سوریه کشته شده اند.
پیشنهاد افزایش نرخ بنزین به 1800 تومان
رییس ستاد مدیریت حمل ونقل و سوخت کشور با تشریح جزئیات جدید از طرح «آسمان من» برنامه‌های جدید ستاد سوخت را برای خروج خودروهای فرسوده اعلام کرد.
به گزارش ایسنا، سیدمجتبی شفیعی با اعلام جزئیات طرح‌های خروج خودروهای فرسوده، گفت: با توجه به این که خودروهای فرسوده هزینه‌های بسیار سنگینی را در ابعاد اقتصادی، مصرف سوخت، منظر و مبلمان شهری و زیست محیطی برای کشور دارند دولت توجه ویژه‌ای را برای خروج خودروهای فرسوده در نظر گرفته است و در ماه‌های اخیر با تدابیری که اتخاذ شده شاهد اجرای خوب روند خروج خودرهای فرسوده هستیم.
وی در خصوص برنامه‌های ستاد برای تغییر سهمیه و قیمت سوخت در سال 93 گفت: 3 سناریو را به دولت پیشنهاد دادیم که سناریو اول حفظ قیمت فعلی سوخت بدون افزایش و با تغییر سهمیه است. سناریو دوم افزایش اندک قیمت و رساندن نرخ بنزین به 1100 تومان است و سناریو سوم افزایش بیشتر قیمت بنزین و نرخ 1800 تومانی است که چندین بار این سناریو تغییر کرده و دولت در مورد آن هنوز تصمیم‌گیری نکرده است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر