۱۳۹۲ بهمن ۲۲, سه‌شنبه

حسینیان : سپاه به فرمان دولت توجه نکرد و از هییت نظامی یک کشور مخالف آمریکا دعوت کرد

به گزارش خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری تسنیم، آخوند حسینیان نماینده تهران در مجلس و رئیس مرکز اسناد انقلاب اسلامی که در حوزه علمیه امام مهدی سخن با بیان اینکه آمریکا حقارت ما را می‌خواهد، اظهار داشت: دنیا به ایران نگاه می‌کند و می‌بیند که ملت ایران با دست خالی توانسته‌ پوزه آمریکا را به زمین بمالند.
وی با بیان اینکه انتقاد می‌کنیم، منتقدین را به بیسوادی یا کم‌سوادی متهم می‌کنند، تاکید کرد: بنده به عنوان یک طلبه آماده هستم که با آقای روحانی درباره فرآیند غنی‌سازی و استفاده از رآکتورها بحث علمی کنم، چندان هم بی‌سواد نیستم.
این نماینده مجلس با بیان اینکه بی‌سوادان از جایی آب نمی‌خورند، افزود: ما دلمان نمی‌آید که روحانی شکست بخورد، نگرانیم که یک روحانی زیر برگه استعماری را امضا کند و نگرانیم که فردا ما را در ردیف قاجار بنویسند لذا معتقدیم سازشکاران قهرمان نخواهند شد.
حسینیان در پاسخ به این سوال که آیا زمان محاکمه سران فتنه فرا نرسیده است؟ گفت: نرسیده و نه می‌رسد، مصلحت این است که به همین شکل برخورد شود.
حسینیان درباره اینکه آیا مواضع وزیر امور خارجه را قبول دارید؟ اظهار داشت: دلمان می‌خواهد وزیر را استیضاح کنیم، اما باید مصالحی را نیز در نظر بگیریم که با این حال سوال می‌کنیم و حرف‌هایمان را خواهیم زد.
وی در ادامه با اشاره به اینکه در زمان شاه تصمیم می‌گرفتند که چه افرادی به ایران سفر کنند و یا سفر نکنند، تصریح کرد: هفته گذشته در مجلس شایعه شد که سفارت آمریکا در نیویورک مطلع شده که گروهی قرار است از یکی از کشورهای مخالف آمریکا  (کره شمالی) به ایران سفر کند و دعوت از طرف سپاه صورت گرفته است. نامه‌ای به سپاه نوشتند و از این نهاد خواستند که مسافرت این افراد را به تعویق بیندازند. اما سپاه به حرف‌شان اعتنایی نکرد و فرمان آنها را زیر پا گذاشت و از آنان دعوت کرد. این چه برخوردی است که انجام می‌دهند؟ مگر ما در دوران شاه هستیم که بگویند این افراد بیایند و یا نیایند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر