۱۳۹۲ بهمن ۱۵, سه‌شنبه

نمونه ای از بلبشو و هرج و مرج کامل در حکومت

ایرنا، خبرگزاری رسمی جمهوری اسلامی، در مطلبی با عنوان «رفتار ناشایست ماموران حراست استانداری سیستان و بلوچستان با مهمانان» نوشت: شماری از مهمانان دعوت شده به همایش توسعه و سرمایه گذاری استان سیستان و بلوچستان با حضور اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهور از آنچه که رفتار ناشایست کارکنان حراست استانداری با خود نامیدند، گلایه کردند.
این همایش دوشنبه شب با حضور جمع زیادی از منتخبان و مدیران سیستان و بلوچستان در سرسرای فردوسی دانشگاه سیستان و بلوچستان برگزار شد.
بر پایه این گزارش با وجود تعداد زیاد افراد دعوت شده که از یک هزار نفر فزونی داشت فقط یک در ورودی برای عبور مهمانان پیش بینی شده بود که به سبب پذیرش نفر به نفر، عده زیادی در سرمای شدید مجبور به انتظار طولانی مدت در پیاده رو خیابان دانشگاه شدند.
همچنین در حالیکه عده زیادی از افراد غیرمسوول صندلی ها را حتی در ردیف های جلو سالن اشغال کرده بودند جمعی از مهمانان از جمله مدیران استانی توسط ماموران حراست استانداری سیستان و بلوچستان از جا بلند شده و به طبقه بالا هدایت شدند.
این عده از مهمانان نیز با گلایه مندی از رفتار صورت گرفته و بی برنامه گی در اداره جلسه به نشانه اعتراض محل برگزاری جلسه را ترک کردند.

همچنین به سبب پر بودن صندلی ها، عده زیادی از افراد دعوت شده موفق به ورود و حضور در جلسه نشدند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر