۱۳۹۰ بهمن ۷, جمعه

به زودی این اتفاق در تهران خواهد افتاد !


۱۴ نظر:

  1. man az in martike motenaferam ama ba edameh har jandari mokhalefam

    پاسخحذف
  2. خواهش میکنم مردم رو به وحشی گری دعوت نکنید این دوره باطل دیگه بسه بعد از ۳۰ سال نفهمیدید اعدام دردی رو دوا نمیکنه و فقط فضای جامه رو خشن میکنه

    پاسخحذف
  3. besyar khianat karde, chand lahze mordan barash kafi nist... va albate ghanoon edam bayad be faramooshi seporde beshe....

    پاسخحذف
  4. خاک بر سرتون بکنن، هنوز آدم نشدین می خواهید بساط اعدام و آدم کشی رو دوباره راه بیاندازید لابد خامنه ای هم به چین پناهنده می شه، می خواهید برید سفارت چین را با دانشجویان پیرو خط ضد آخوند اشغال کنید، همین شما ها هستید من رو قانع کرده مشکل ایران این حکومت و اون حکومت نیست، آدمهای مریض خود بزرگبینی مثل شماست که یا اینور خط حکومت دستشونه مردم رو می چزونند، یا اونور خط مثلا اپوزیسیونند میخواهند بیایند سر کار عقده های شون رو خالی کنند و مردم رو بچزونن.

    پاسخحذف
  5. ey val rasol gol.
    kiram to rohe shoma engelabiya.

    پاسخحذف
  6. Execution is wrong no matter who the execitioner and who the exuted. Let us now have the cycle of barabrism continue. There is nothing happy abo0ut execution and we have to learn to understand that.
    If one day oncde again we see scenes like this, we are on the same circle that brings us nothing but the continued misory.

    پاسخحذف
  7. با اعدام مخالفم ولي به نظر من اين أخوندهاي لجن را بعد از يك محاكمه شرافتمندانه (كه حقشون نيست) بايستي اينها واقازاده ها را به أردوكاههاي كار اجباري فرستاد تا خرابكاري هاي ٣٠ ساله را يك ذره جبران كرده و اباد نمايند

    پاسخحذف
  8. اعدام برای دیکتاتورها هدیه است. به نظر من بایستی از آنها به بهترین وجه با مراقبتهای کامل پزشکی در یک آکواریوم شیشه ای جهت بازدید عمومی نگهداری کرد.

    پاسخحذف
  9. omidvaram on rooz ro bebinam

    پاسخحذف
  10. کل خادمان جمهوري اسلامي و رهبرش را نبايد بکشيم بلکه کلي خيابان ومستراح عمومي واماکن عمومي نظافت لازم دارد که آنها بايد انجام بدهند و هيچ چهره خشني هم درجهان ندارد

    پاسخحذف
  11. دادش ...خامنه ای حداقل صد هزار پیش مرگ کله خراب دارد که اول باید از جنازه آنها عبور کرد و بعد شاید چنین شود ولی مردم ایران هیچگاه حاضر به عدام کردن یک روحانی انهم مثل سید علی خامنه ای نیستند چرا که هنوز هم بسیارند احمقانی که افراد روحانی نما را نماینده خدا میدانند...

    پاسخحذف
  12. اعدام راه حل نیست و به جز وحشیگری ما چیزیو به دنیا نشون نمیده. از این افراد باید برای بازسازی کشور و پاک سازی میادین مین استفاده کرد . فقط همین

    پاسخحذف
  13. بعدش من باید خوار مادر همتونو بگام دیگه... کس کشای ماد قخبه جنبش سبزی...

    کیرم تو حلقوم مادر همتون حروم زاده های وحشی....

    اصلا حالا که اینطوریه..ایندفعه هر گهی بخورین خودم داوطلبانه تفنگ میگیرم به تکتکتون رو تیرباران میکنم و بعش تمام خانواده و پدرمادرتونو حرومزاده های مادر قحبه ی بی ناموس بی فرهنگ

    پاسخحذف
  14. راستی... چرا شماهایی که منش و رفتارتون اینطوریه همیشه تو خانوادتون حداقل یه جنده پیدا میشه؟
    یا خواهرتون یا مادرتون... یا اینکه پدرتون جانی و معتاد و مشکل داره...

    در کل مادرقحبه اید... خارکسده های مادر جنده..

    ای کاش دست من بیوفتید با اشعه لیزر ریز ریزتون کنم...
    البته بعد از اینکه دست و پاتون رو یا ساتور جدا کردم.. و اون هم بعد از اینکه اونقدری زدمتون که به خارمادرتون فحش بدید...

    پاسخحذف