۱۳۹۱ اردیبهشت ۱۷, یکشنبه

کمپین اعتراضی به لغو آشکار حقوق بشر در ایران و دفاع از ارزش ها و حرمت انسانی جامعه‎ در استکهلم سوئد

جمعی ازمردم آزادیخواه ایرانی که در چند سال اخیر از جهنم جمهوری اسلامی فرار کرده اند، در یک ابتکار عمل دست به یک کمپین اعتراضی بزرگ زده و به مدت یک ماه اعتراض خود را نسبت به ابعاد مختلف سرکوب و خفقان در ایران تحت حاکمیت جمهوری اسلامی زده اند. این ابتکار عمل از تاریخ اول ماه مه امسال شروع شده و این انسانهای معترض فارغ از هر زبان و قومیت و عقیده ای مصمم هستند تا با همدلی واتحاد خود رسیدن فریاد همبستگی خود به همنوعان خود در ایران اعم از کارگران زندانی، دانشجویان زندانی، روزنامه نگاران دربند،قربانیان تبعیض جنسیتی، قربانیان محرومیت های اجتماعی و فقر و سایر نابسامانیهای اجتماعی مانند اعتیاد و … که ایران را به زندانی بزرگ و جهنمی از فقر و استثمار تبدیل کرده است  برسانند.
این اقدام در مرکز شهر استکهلم و در میدان سرگل با برپایی چادر و تجمع و تحصن تا 1 ماه ادامه خواهد داشت. سه روز نخست این تحصن در همبستگی با کارگران زندانی بوده
و سه روز بعد هم دفاع از زندانیان سیاسی نامگذاری و اعتراض و اطلاع رسانی خواهد شد.این کمپین تا دوم ماه ژوئن ادامه خواهد داشت واین انسانهای آزادیخواه و  معترض همه افراد  آزادیخواه را در پیوستن به حرکت اعتراضی خویش فرا می خواند.
زنده باد همبستگی
زنده باد آزادی











۱ نظر: