۱۳۹۱ آبان ۱, دوشنبه

"چیزی نیست، فقط چند تا بچه کشته شده اند"!


رییس آموزش و پرورش بروجن در پاسخ به یک خانواده معترض که فرزندش را در حادثه واژگون شدن اتوبوس "راهیان نور" از دست داده، پرخاش کرده: "چیزی نیست، فقط چند تا بچه کشته شده اند".
اگر صدها کتاب هم در شرح بی شرمی، دون صفتی و بی لیاقتی که از "رهبر" به همه وابستگان و دست اندرکاران حکومتی سرایت کرده نوشته شود، بدین گویایی در همین یک جمله صفات مزبور را نمی تواند شرح دهد.
رژیم ولایت فقیه کودکان مردم را به اجبار و با تهدید نمره راهی سفر پرخطری می کند که تنها دلیل ترتیب دادن آن تبلیغ سیاسی و مغز شویی ایدیولوژیک کودکان است. این در حالیست که خانواده و جوانانی که برای 8 نمره زیر بار این تحمیل می روند، تنها به فکر تحصیل، نمره خوب و آینده روشن هستند.
تا به حال ثابت شده، از رییس آموزش و پرورش گرفته تا نمایندگان مجلس و از رییس جمهور و وزرا تا "رهبر"، آخرین فکری که مسوولان جمهوری اسلامی در سر دارند، زندگی بهتر برای مردم است. کسانی که کودکان را در این سن به جای سفر علمی و اردوهای تفریحی با ایمن ترین وسایل نقلیه و همراه تعدادی از پدران یا مادران، به جاده خرابه هایی می فرستند که بنا به آمارهای داده شده، 55 درصد مرگ طبیعی در ایران در آنجا صورت می گیرد، آنهم برای دیدار از مناطق جنگی، همان بزدلانی هستند که در هنگام پیش آمدن چنین فجایعی، "خدا" را به مردم حواله می دهند.
پاسدار کلاش، محمدرضا نقدی، رییس سازمان بسیج مستضعفین، تلاش کرده در برابر اعتراضهای خانواده ها، خود و همپالکیهایش را از مسوولیت تبریه کرده و این تورهای اجباری مرگ را "مهاجرت در راه خدا و پیامبر" جا بزند و وعده گرفتن پاداش از خداوند بدهد.
اما پای منبر این روضه خوانها دیگر کسی ننشسته است. خانواده های داغدار که توجهی به این چرندیات ندارند، در مقابل دفتر سپاه شهر بروجن دست به تجمع می زنند. ماموران امنیتی، خانواده های کشته شدگان را به داخل ساختمان برده و آنها را تهدید می کنند که در ملاء عام شکایت نکنند.
اگر هیچ کس مسوولیتی نمی پذیرد، هیچکس حاضر نیست از خانواده های قربانی دلجویی کند، هیچیک از اتوموبیلهای دولتی در مراسم خاکسپاری ظاهر نمی شود و تنها چند نماینده مجلس برای تصفیه حساب با رقبایشان حرفهایی می زنند، بدین دلیل است که کل سیستم حکومت جمهوری اسلامی همشکل اخلاق و رفتار "رهبر" عمل می کند. ولی فقیه هم به هیچکس پاسخگو نیست.
این نوجوانان، عزیزان پدران و مادرانی بودند که با هزاران دشواری فرزندان خود را بزرگ کرده بودند. مسوول مرگ آنها، قربانیان سانحه های قبلی در همین سفرهای مغزشویی و همه کسانی که هر 19 دقیقه در جاده ها جان می سپارند، جمهوری اسلامی است؛ حکومتی که برای جان، مال، زندگی، معیشت و امنیت مردم ارزشی قایل نیست، خود را روی زمین فربه می کند، اما دنیای دیگر را به مردم وعده می دهد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر