۱۳۹۱ آبان ۲۴, چهارشنبه

تهدید نمایندگان به اصطلاح خانه ملت توسط احمدی نژاد


احمدی نژاد با اشاره به اینکه اگر نمایندگانی از ملت بد عمل کنند ملت ایران خود با آنان برخورد خواهد کرد گفت: ملت عظیم ایران مانند یک رودخانه زلال تمام آلودگی‌ها و ناپاکی‌ها را خواهد شست.
به گزارش خبرگزاری فارس محمود احمدی‌نژاد رئیس‌جمهور اسلامی ایران در دومین اجلاس «وحدت و انسجام جوانان ایران اسلامی» با اشاره به اینکه مهمترین عامل وحدت ما انسان‌ها دو عامل مشخص است گفت: عنصر اول انسان بودن ما است. مهمترین لطف خدا به ما این است که ما را انسان خلق کرده است  و مهمترین نقطه اشتراک جوامع بشری همین انسان بودن است.

احمدی‌نژاد با اشاره به اینکه بحث‌های مرتبط با بحث‌های حمله به ایران قدیمی شده است گفت: همه بدخواهان که خود را در مرکز قدرت جهانی می‌بینند و تمام بدخواهان در داخل کشور که غافلانه و خودخواهانه با آنها همراهی خواهند کرد بدانند که ملت ایران هرگز از رسیدن به انسان کامل و همچنین عزت دست برنخواهد داشت.

احمدی‌نژاد گفت: اگر هم برخی که به نمایندگی از ملت ایران در صحنه حضور دارند بد عمل کنند این ملت همانند یک رودخانه زلال تمام آلودگی‌ها، بد‌اخلاقی‌ها و خودخواهی‌ها را پالایش می‌کند و آن آلودگی‌ها را نیز پاک خواهد کرد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر