۱۳۹۱ آبان ۲۴, چهارشنبه

خامنه ای سپاهیان بازنشسته را دعوت به همکاری کرد


دیگربان: سپاه پاسداران به دستور علی خامنه‌ای٬ رهبر جمهوری اسلامی بازنشسته‌های این نهاد نظامی را دعوت به همکاری کرده است.
به گزارش روز سه‌شنبه (۲۳ آبان) ایسنا٬ محمد دهشیری٬ معاون نیروی انسانی نمایندگی ولی فقیه در سپاه گفته که این نیرو برنامه‌ریزی گسترده‌ای برای استفاده از تجربه بازنشستگان خود کرده است.
آقای دهشیری افزوده است: «ابلاغیه‌های جدید سپاه، بهره گیری از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های بازنشستگان را تسهیل و اجرای آن را در دست اقدام قرار داده است.»
آن‌طور که این مقام سپاه اعلام کرده «مراحل اولیه به کارگیری افراد دارای سابقه تدریس و مربیگری در مراکز آموزشی و تربیتی» آغاز شده است.
وی همچنین از علاقمندان بازنشسته سپاه دعوت کرده برای تعریف و تبیین نوع همکاری در اجرای ماموریت‌های فرهنگی، تربیتی و آموزشی به معاونت نیروی انسانی نمایندگی ولی فقیه در سپاه مراجعه کنند.
محمد حسین سپهر٬ معاون هماهنگ‌کننده نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه نیز طی سخنانی بر ضرورت استفاده از «توانمندی‌های» بازنشستگان این نیرو در شرایط کنونی تاکید کرده است.
آقای سپهر گفته است: ‌«امروز بیش از هر زمان دیگر اتخاذ راهبردهای مناسب در به کارگیری سرمایه‌های سپاه در ابعاد مختلف ماموریتی در راستای اهداف و آرمان‌های انقلاب لازم و ضروری به نظر می‌رسد.»

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر