۱۳۹۲ شهریور ۱۶, شنبه

هاشمی نمی داند آمریکا بعد از سوریه سراغ ما میآید؟

نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی در واکنش به سخنان منتسب به هاشمی درباره سوریه گفت: موضع گیری آقای هاشمی از حیث امنیت ملی یک خطای
فاحش امنیتی است، لازم است ایشان هر چه زودتر سخنان منسوب به خود را شخصا و محکم تکذیب کند.
احمد توکلی در گفتگو با مهر، در واکنش به سخنان منتسب به آیت الله هاشمی در مورد سوریه گفت: در مسئله هسته ای و حمله احتمالی آمریکا،سخنان آقای هاشمی بسیار عجیب و غیرقابل باور بود. بحث سوریه و استفاده از بمب شیمیایی یقینا از مسائل امنیتی است و مسائل امنیت ملی در همه نظام های سیاسی در دنیا به صورت کاملا متمرکز مدیریت می شود.
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به آیه ای از قرآن کریم و ارتباط آن با مسائل امنیتی گفت: اهمیت این موضوع تا آنجاست که خداوند متعال در آیه 83 سوره نساء با تاکید بسیار زیادی دستور می دهد هر نوع خبری که درباره مسائل امنیت ملی مطرح می شود به مرکز حکومت ارجاع شود.
نماینده تهران در مجلس سخنان منتسب به هاشمی درباره سوریه را بسیار تعجب بر انگیز خواند و گفت: خیلی عجیب است آقای هاشمی به عنوان سیاست مداری با سابقه، پیر و کارکشته به این اصل مهم توجه نکنند و حرفی بزنند که دولت آمریکا آن را بهانه کرده و بخواهد به سوریه حمله کند.

نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به این که آمریکا می خواهد با این نوع رفتار حاکم مطلق منطقه شود افزود: آمریکايیها می خواهند جبهه مقاومت شکسته شود و بعد از آن سراغ حزب الله و عراق و سراغ ما بیایند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر