۱۳۹۲ آذر ۲۱, پنجشنبه

نقدی: آمریکا اطلاعات صحیح نظامی را از من بگیرد نه از مسئولان سیاسی

به گزارش ایسنا، محمدرضا نقدی صبح امروز در کنگره شهدای جهاد علمی با اشاره به اینکه وزیر امور خارجه گفته که دیپلماسی، بیانیه خواندن نیست و باید به دنبال تعامل بود، خاطر نشان کرد: ما هم معتقدیم بیانیه خواندن کافی نیست. جمهوری اسلامی سالهاست که اعلام کرده که در فلسطین باید رفراندومی با حضور ساکنین اصلی این سرزمین برگزار شود. اکنون باید با دنیا تعامل کرد و اجماع جهانی برای برگزاری رفراندوم ایجاد کنیم.
نقدی در ادامه افزود: بعضی از دوستان برآورد نادرستی از قدرت تسلیحاتی ما ارائه دادند (جواد ظریف در سخنرانی خود گفته بود که آمریکا ترسی از سیستم دفاعی ایران ندارد و می‌تواند با یک بمب، تمام آن را از کار بیندازد) که کار درستی نبود و در واقع ناشی‌گری سیاسی بود. ما باید در مذاکرات خود را مقتدر نشان دهیم که اینگونه هم هست و ما هم مقتدر هستیم. آمریکا باید اطلاعات صحیح نظامی را از افرادی همچون من بگیرد تا از مسئولان سیاسی.
رییس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه اگر آمریکا دست از پا خطا کند کار به بسیجی‌ها نمی‌رسد، اظهار کرد: همان نیروهای مسلح ما سلاح‌هایی آماده کردند که آمریکا با آن سلاح‌ها تسلیم خواهد شد.
نقدی در ادامه افزود: آمریکایی‌ها همه اطلاعات را درباره کشور ما ندارد، ولی از بسیاری از توانمندی‌های ما اطلاع دارند. آنها به دلیل فقدان وحدت داخلی و مشکلات اقتصادی توانمندی اقدام نظامی علیه کشور ما را ندارد، اما همواره بیان می‌کنند که گزینه نظامی روی میز است. 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر