۱۳۹۲ اسفند ۱۴, چهارشنبه

فرزانه مرادی اعدام شد

وکيل مدافع فرزانه مرادی از اجرای حکم قصاص نفس موکلش خبر داد.
عبدالصمد خرمشاهی در گفت‌وگو با خبرنگار حقوقی خبرگزاری دانشجويان ايران(ايسنا)، گفت: متاسفانه حکم اعدام فرزانه مرادی صبح امروز(سه‌شنبه) در استان اصفهان اجرا شد.
وی ادامه داد: برای اجرای اين حکم به من که وکيل‌مدافع فرزانه مرادی بودم اطلاعی داده نشده بود و اين در حالی است که مطابق آئين‌نامه نحوه اجرای احکام اعدام، وکيل محکوم‌ُ‌عليه يکی از افرادی است که بايد از زمان اجرای حکم مطلع و در مراسم حاضر باشد.
اين وکيل دادگستری تصريح کرد: علی‌رغم اين موضوع من از زمان اجرای حکم بی‌خبر بودم و از طريق افراد ديگر از اجرای حکم اعدام موکلم مطلع شدم.
خرمشاهی با بيان اين‌که «متاسفانه علی‌رغم وساطت تعداد زيادی از خيرين، مادران صلح و افراد ديگر اوليای دم موکل رضايت نداد» گفت: با توجه به درخواست ما موضوع رضايت محقق نشد و حکم موکلم صبح امروز که در آستانه ۲۵ سالگی بود، اجرا شد.
به گزارش ايسنا، فرزانه مرادی در سال ۱۳۸۶ اقدام به قتل شوهرش کرده بود و از سوی دادگاه به قصاص نفس محکوم شده بود.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر