۱۳۹۲ اردیبهشت ۱۰, سه‌شنبه

علم الهدی: رییس جمهوری انتخاب نکنید که دوباره برای ولایت زحمت ایجاد کند!



در ادامه اظهار نظرهای ائمه جمعه و نمایندگان رهبری در باره مشخصات رییس جمهوری آینده، این بار علم الهدی خواسته است به کسی رای داده نشود که برای رهبری زحمت درست می کند.
به گزارش کلمه، علم الهدی از حامیان اصلی احمدی نژاد بود که تا پیش از قهر یازده روزه رییس دولت همواره از وی حمایت می کرد. این روزها نیز وی به منتقدان و مخالفان احمدی نژاد تبدیل شده و از وی برائت می جوید.
این امام جمعه منتصب رهبری سه سال پیش وقتی کسی در تهران سخنرانی مراسم نه دی را عهده دار نشد، سخنران این تجمع بود و معترضان را” یک مشت بزغاله گوساله ” خواند که در مقابل چشم مردم به اصل ولایت فقیه توهین می کنند. اما اینک در انتقاد از احمدی نژاد خواستار رییس جمهوری شده که برای ولایت مزاحمت ایجاد نکند.
امام جمعه مشهد که چندی پیش گفته بود میرحسین موسوی و کروبی را نمی توان فتنه گر خواند، بعدها سخنان خود را تکذیب کرد و گفت که گناه بسترسازان فتنه سال ۸۸ از طراحان اصلی فتنه در آمریکا و انگلیس کمتر نیست و آنان باید به عنوان “باغی” مورد کیفر و محاکمه قرار بگیرند.
سید احمد علم‌الهدی در دیدار با نماینده ولی فقیه و مسوولان عقیدتی- سیاسی سپاه امام رضا، با بیان اینکه برخی از کاندیداها به دنبال رای خریدن هستند، ادعا کرد: در کشور یک بدنه لاییک، لامذهب و بی‌دین وجود دارد و آنها به فکر رای توده‌های بی‌دین هستند.
وی ادامه داد: این افراد در گفتمان خود از عناصر بی‌دین استفاده می‌کنند تا بخش بی‌دین جامعه را به طرف خودشان جلب کنند و به این افراد که سابقه فکری‌شان معلوم است نباید رای داد.
علم‌الهدی با بیان اینکه فتنه امسال قبل از انتخابات شکل گرفته است، ادامه داد: بدنه سپاه و بسیج جریان آزادی است و آزادانه فکر و عمل می‌کند و به دلیل آنکه این بدنه وابسته به ولایت است تحت تاثیر هیچ جریانی از بالا قرار نمی‌گیرد و البته باید هم این طور باشد.
امام جمعه مشهد با توصیه به مردم درباره رایی که می‌خواهند بدهند، اظهار کرد: مردم بعد از ۳۴ سال با تجربه رای بدهند و هر شخصی را نباید بر مسند کار انتخاب کنند تا دوباره فردا برای نظام و ولایت زحمت ایجاد شود؛ چرا که زحمت به نظام و ولایت زحمت به مردم است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر